lär känna mig:P

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta/sanningar om mig.

jadu sanningar:
1ja är bara fodervärd på vilja:P
2 jag har skilda föreldrar
3 ja har en lillebror
4ja hatar envisa hästar (varför skaffade ja en fjording då det kan man ju undra)
5ja hör som jävligt bra lika bra som hmm....... nee kommer intre på något djur som hör bra eller jo elefanter hör bra därför kallas ja elli-fanr:P
6litar inte på nån till 110% ingen har gett mig anledningen till det heller har dock inget behöv av att sita och berätta om mina problem heller eller jo kasnke skit samma......
7ja är skit elak och min hobby är att mobba folk nej men ja har inget problem med att bråka med folk
iband är det till och med kul låter lite mysko men skit samma.....
8bra på att förora vänner och dåliga på att skaffa nya ofta är det ida min ``bestis´´
som skaffar vänner och så får dom mig på köpet ovavsett dom vill eller ej ahaha
9 ja vill pierca naveln fast det måste göra skit ont.
10hmmm..................kommer inte på något jo ja vill tatuera mig heheh

jag låter elak och hård men ja ja kan vell vara snäll ibland:P
+jag suger på att stava det lär ni märka och ibland är det slarv som ja inte orkar fixa:P

bild på mig & vilja här under;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Header by kim - ponniejumper.blogg.se