nystartad blogg

hej!
har startat ny blogg för typ 100:de gången men denna gången tänkte ja att den inte skulle dö.

ja då som äger bloggen heter Ellinor mne kallas elli.
ja bor nere i skåne med min familj
ja har skilda föreldrar. och bor varanan vecka hos pappa och varannan vecka hos mamma.
ja är 14år och går i 8:an. hur beskriver man mig ja  det vet ja inte riktigt men  lär vell märka hur ja är.
 
ja har även en liten kanin som heter nemo och är en djvärgvädur/lejondjvärgvädur.
han är 2år och är japan teknad. han är inte så bra på att hoppa men älskar att sitta och mysa.

nu till vilja min foder häst
hon heter som sagt då vilja och är en norskfjordhäst.
hon är 10 år och fyller år den 23:de maj. ja har bar henne på foder (ja äger inte henne) men ja kan göra samma sacker som hon skulle vara min egen.
hon är en ganska lat liten tjej men kan piggna till när hon känner för det.
hon älskar att vara ute i skogen pch hoppa och gallopera.. hon är riktkigt duktig på i dressyren men kan även hoppa vi har hoppat ca 85cm. hon har bra hoppteknik.
vi håller på med det mästa dressyr, hoppnig, skogsritter och trickträning.
vilja kan puss, kram och stegra doc lite bort tränat för att hpn använde det vid ridningen men tänkte påbörja det igen

fråga på om ni undrar något om mig, ne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Header by kim - ponniejumper.blogg.se