R.I.P

ingen har dött eller jo min självkänsla men det hör inte hit så det skiter vi i.

låg uppdatering men min datat var ju jävligt rolig och ha att göra med:P är hos ida nu så lånar hennes data.

varit i skolan älskar skolan not och hatar all männsikor där med utom ida men hon ingår i gruppen störd så det räknas inte och säert någon mer.

åkte och vacinerade nemo han hatar att åka bil sen när vi kom ditt skulle veterinären hälsa på han så han bet henne hahah så skulle mamma med göra det så bet han henne ed hahaha sen när ja gjorde det så bet hon inte mig snacka om att veterinären blev lite avis men det är min kanin.

ja sen åkte vi (ja och ida) mockade och fixade hö. tog ut dom i ridhuset tömkörde lilja lite skit duktig var hon sen gjorde ja lite skänkelvikningar och bakdelsväningar duktig  tjej har ja.:P
sen släpppte vi indiana lös snacka om galen häst vilja var ju halvt skrämd för henne :P

imorrgpn ska vi försöra hela dagen med konfa på söderpot vilja får vila
nu ska ja tita på någon knäpp film med ida och hanna som är störda hahah

hoppas minen där ja hahah asg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Header by kim - ponniejumper.blogg.se