pigggg ponny+fotografering+hemliss:P

imorse tog ja först blodprov nej det är inget konstigt i min värd tyar det ganska ofta för ja har problem med min sköldkörtel eller vad det heter:P
sen körde mamma mig till emelie. så cyklade vi till hennes stall(emelies cykel är helt cp..)
fotade henne och tuva kanske kommer upp bilder p¨hennes blogg----------------.
fy fan vad et var kallt converse mitt i vintern är inte att rekomnendera heheheh kunde knappt gå och var väl interiktigft bra kläd heller dok brukar ja inte frysa efetrsom ja alldrig rider med jacka men just idag skulle ja ja så klar frysa hehehe
.
men några fina bilder blev det säkert hoppas vi.
sen stack vi hem till emelie igen och så skulle hon byta om lite sen in till stan och äta på macdonals med kläder som lukatr häst cooooollt hoppas alla var förkylda eller nåt:P
sen tog vi bussen hem tilll mig och sen körde mamma osss tilll stallet. en cykel på 2 personer funkar väl men upp för backen kan det väl bli lite svårt hehehe;)
ja sern mockade vi och tog in vilja som vanligt hade hon ju vita ben host svarta och fulla med gegga...
ryktade och sadlade henne för en gång skull åt hon inte upp mig...
uppvärmde putte i ridhuste din jävel vad hon var pigg det funkade med havre hehhehe (har ni en seeeg häst pröva havfre det funkar)

ja red lite på volterna fyrkantspåret inget speciellt försökte få henen att inyte springa iväg ovanligt hehehe
sen tänkte vi hoppa lite nu när hon ändå är så pigg tog fram 2 sockerbitar hoppade först ett kryss i trav men ja det gick då i slllooomotion= väldigt seeeegt... galloperade sedann över det me ja då sprang hon på som en gallning ocg drog riktigt mot det(väldigt ovanligt)
fick för en gång skull hålla in henne och inte använda benen utan dom fick vila lite idag.
höjde hindret ja det går väl inte att höjsa så mycketv men hon blev mycket bättre hade lagom tempo och hoppade fint glad tjaj. emelie filmade och fotade tror ja ja vet faktiskt inte aja vi får väl se om det kommmer upp något:P
hm.. vad hände sen jo eller nej sen gjorde vi bara min lilla hemlis som bara oline, emelie, ida, jag och vilja vet om för ni andra ärt inte snälla hahahaha ni får kanske veta det sen när ja fått bild på det av emelie.... om ni är snälla hihihihi

bilder sen sen senaste klubbhoppningen sista bilden är när js och ida försöker gallopera bredvid varandra och vilja slänger in en bock på indiana ahhhahahahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Header by kim - ponniejumper.blogg.se