ponniponni plutt xd

idag har ja då prövat på ett nytt sätt att åka till stallet ja har då kört en ligt min lillebror trick sparkcykel xD hade min cykel i stallet och ja det gick snabbare än att gå så ja nu har vi prövat på det;)

sen i stallet mockade ja och fixade mat tills ida kom då red ja ponnii lité  bettlöst och eftersom ja är latt och inte orkade ändra läderna eftersom en litten tjej hade ridit så det blev gallop läder det ä'r bra det också ja bara lite slappe ridning och för än gång skull så var hon mega pigg:)

nu har ja bestämt mig för att skriva nåt vettigt ja nåt läsbart men ni får gärna hjälpa mig att komma på nåt så svara någonstans vad ni vill läsa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0
Header by kim - ponniejumper.blogg.se